Potrzebująca skina osoba może pozostawić w nim posta z opisem tego, czego by potrzebowała - a zainteresowany pomocą także o tym informuje.
Prośby osób nieznających możliwości Jedi Academy powinny być tym prostsze i ogólniejsze, im mniej ktoś jest obyty. W wypadku, gdy nieszczególnie znamy się na tym, co jest możliwe do zrobienia, zapewnia to potencjalnemu twórcy swobodę działania. Na tak starej platformie istnieją liczne techniczne ograniczenia samych modeli - im bardziej życzenia są szczegółowe, tym większa jest szansa, że będą albo niewykonalne, albo zbyt czasochłonne, by ktoś mógł podjąć się wykonania.
Lista których postaci właściciele mogą pomóc osobiście w ew. prośbach i pytaniach (alfabetycznie):
Fell Mohrgan
Pliki:
- czyszczenie paczek, wyciąganie pojedynczych zestawów dla indywidualnej postaci z dużych paczek,
- naprawy błędów w plikach,
- montaż plików .shader.
Nesanam Kiih
Grafika 2D:
- edycja tekstur począwszy od twarzy kończąc na butach postaci,
- edycja tekstur miecza świetlnego.
Grafika 3D:
- tworzenie modeli z gotowych obiektów, frankensteining,
- edycja obiektów 3D, od skalowania po dokładne dopasowywanie ich,
- przerabianie obiektów mieczy świetlnych, tworzenie nowych poprzez mieszanie i dopasowywanie gotowych obiektów,
- portowanie (w różnym zakresie) i przerabianie modeli z innych gier pod silnik quake3engine.
Pliki:
- pakowanie plików w paczki z odpowiednim rozszerzeniem .pk3,
- edycja i tworzenie plików .skin, .shader itd plików cfg,
- dopasowywanie gotowych dźwięków do systemu JK3 (segregacja pain25, drown, death, etc.).
Orn Radama
Grafika 2D:
- podstawowe przeróbki tekstur - zmiana kolorystyki, dodawanie prostych elementów (nadruki, plamy, proste blizny, itd.),
- podstawowe holo-ikonki.
Grafika 3D:
- frankensteining - łączenie fragmentów różnych modeli w jeden nowy,
- kompleksowe naprawy, rekonstrukcje hierarchii modeli, naprawa błędów technicznych, poprawna segregacja danych, elementów, kości, czyszczenie, etc.,
- portowanie głów, włosów i gadżetów garderoby z wielu gier.
Inne:
- wszelkie naprawy, debugowanie, korekty w każdym zakresie.