Kaiser - Zatwierdzone

Punkt składania historii postaci - stale otwarty.
Regulamin forum
Wzór historii postaci pojawi się automatycznie przy zakładaniu nowego tematu. Można go pobrać jednak także ręcznie, z tego tematu.

Bezwzględnie proponujemy także zapoznanie się z tym tematem z największą dokładnością, wliczając w to lekturę Regulaminu.
Kaiser
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2014, 21:52

Kaiser - Zatwierdzone

Post autor: Kaiser »

1. Informacje bazowe
a. Imię: Mateusz.
b. Wiek: 18.
c. Zamieszkanie: Województwo mazowieckie.
d. Zainteresowania/Hobby: Literatura fantastyczna, popularno-naukowa, muzyki nie warto wspominać, chemia, może polityka, stare gry strategiczne, warcaby, oglądanie filmików w internecie. Mam smykałkę do komputerów.
e. Kilka zdań o sobie: Jestem licealistą, przygotowuję się do matury, uczę się na profilu biochem, jestem przeciętnym uczniem. Aktualnie zastanawiam się nad planami na życie po takim profilu, jestem słaby z biologii, pewnie pójdę studiować energetykę, na razie cieszę się spokojnym życiem licealisty. Mam dużo czasu wolnego, który zabierają mi często problemy rodzinne, ale moje życie jest z reguły zwykłe i normalne. Czasami jestem krótkowzroczny, ale uważam się za uczciwego człowieka, jestem powolny w wielu rzeczach, ale sumienny.
f. Krótki opis charakteru: Samoocena charakteru to zdolność ludzi mądrych, ja się za takiego nie uważam i to trochę również o moim charakterze mówi. Jestem spokojny i cierpliwy, nienawidzę pośpiechu, denerwują mnie ludzie bez zainteresowań i ludzie bez pierwiastka wyrozumiałości.
g. Kontakt:
- email kaiser@t.pl
- xfire nigdy nie używałem

2. Scena RP/RP w JK3
a. Organizacje: Nie grałem w żadnej organizacji, tylko na różnych serwerach Roleplay w Neverwinter Nights i kilku grach. W Jedi Academy grałem trochę w JA+, ale „RP w JK3” to na pewno nie było.
b. Staż: Jakoś cztery lata będą.