Vethar - Odrzucone

Punkt składania historii postaci - stale otwarty.
Regulamin forum
Wzór historii postaci pojawi się automatycznie przy zakładaniu nowego tematu. Można go pobrać jednak także ręcznie, z tego tematu.

Bezwzględnie proponujemy także zapoznanie się z tym tematem z największą dokładnością, wliczając w to lekturę Regulaminu.
Vethar
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2021, 19:21

Vethar - Odrzucone

Post autor: Vethar »

1. Informacje bazowe
a. Imię: Artur
b. Wiek: 22
c. Zainteresowania/Hobby: Rower, gry strategiczne, muzyka (przede wszystkim rock, ale nie pogardzę elektroniką, a na rowerze to i dziadowskie hity taneczne z pokolenia rodziców mają klimat), grzebanie w sprzętach, rozkręcanie wszystkiego, co mi w ręce wpadnie.
d. Kilka zdań o sobie i swoim charakterze: Z zawodu jestem stolarzem. Pracuję w stolarskim biznesie swojego dalszego członka rodziny. Należę do ludzi, których nie kręci kariera i bycie "kimś". Już w wieku nastoletnim marzyło mi się spokojnie pracować w zaciszu jakiegoś warsztatu w świętym spokoju, spokojnie dłubiąc na swoje utrzymanie bez nerwów. Nie mam wielkich ambicji i potrzeb w życiu. Wystarcza mi mieć na solidny komputer, rower, który się nie rozleci, dobrą kawę na popołudnie. Jestem umiarkowanym ekstrawertykiem, który lubi rozmawiać z ludźmi, ale wolę pogawędzić w mniejszym gronie w pubie lub na domówce, nie kręcą mnie kluby i duże imprezy sylwestrowe. No i nie wiem, co tu więcej powiedzieć. Nie jestem jakimś ciekawym gościem.
e. Kontakt:
- email: arturszymonjaworski8@protonmail.com
- steam: Wolałbym go nie używać, mam wspólne konto z połową swojej rodziny, nie uśmiecha mi się, żeby brat czytał moje czaty...

2. Doświadczenie z RP: