Amunicja i zasilanie
: 31 paź 2015, 17:22
Ogniwa zasilające
Lokalizacja: Szopa-magazyn wioski Jedi - lewa strona
Przechowywane materiały:
GranatyZestawy ogniw standardowych - ogniwa wykorzystywane przez pistolety blasterowe i standardowe, lekkie karabiny klasy egzemplarzy E-11 lub DH-17. Pojedynczy zestaw zawiera zarówno ogniwo zasilające, jak i pojemnik gazu Tibanna - i oferuje pełną moc broni, pozwalając na standardowo 300 strzałów w wypadku karabinu E-11.
Pozostało: 0
Zestawy ciężkich ogniw - ogniwa wykorzystywane przez ciężką broń blasterową wymagającą potężniejszego zasilania. Te zestawy są szczególnie bogate w energię zasilającą. Stosowane są w karabinach klasy DC-15, T-21 i innej broni tej samej klasy i wagi. Z reguły pozwala na oddanie 400 strzałów.
Pozostało: 2
Akumulatory artyleryjskie - przenośne akumulatory zasilające pełnoprawną artylerię - wszelkie rodzaje dział przenośnych i mniejszych jednostek stacjonarnych, obsługując każdy ich rodzaj poza turbolaserami. Pojedynczy akumulator może obsługiwać działo przez kilkadziesiąt minut ciągłego ognia, lecz ulega uszkodzeniu razem z bronią.
Pozostało: 5
Przenośna mini-rakieta polowa - niewielkie pociski do polowych, przenośnych wyrzutni rakiet.
Pozostało: 6
MinyPudełka granatów odłamkowych - pojedyncze pudełko zawiera cztery granaty odłamkowe.
Pozostało: 8
Pudełka granatów termicznych - pojedyncze pudełko zawiera cztery granaty termiczne.
Pozostało: 27
Pudełka granatów jonowych - pojedyncze pudełko zawiera dziesięć niewielkich granatów jonowych.
Pozostało: 32
Granaty chemiczne - granaty autorstwa Redge'a Leeckena, w funkcjonowaniu identyczne do granatów gazowych, lecz rozpylany dym i ciecz są toksyczne i niebezpieczne dla organizmów żywych.
Pozostało: 10.
Pudełka granatów gazowo-dymnych - pojedyncze pudełko zawiera dziesięć niewielkich granatów dymnych.
Pozostało: 19
Pudełka granatów błyskowo-hukowych - pojedyncze pudełko zawiera dziesięć niewielkich granatów błyskowo-hukowych.
Pozostało: 14
InneMiny odłamkowe - wydzielają duże ilości skondensowanej energii termicznej oraz rażą odłamkami, posiadają możliwość detonacji zbliżeniowej, czasowej bądź zdalnej.
Pozostało: 6
Miny wybuchowe - wydzielają duże ilości skondensowanej energii termicznej, posiadają możliwość detonacji zbliżeniowej, czasowej bądź zdalnej.
Pozostało: 1
Miny kinetyczne - wydzielają duże ilości skondensowanej energii kinetycznej, posiadają możliwość detonacji zbliżeniowej, czasowej bądź zdalnej.
Pozostało: 6
Miny gazowe - wydzielają łatwopalny, drażniący drogi oddechowe gaz, posiadają możliwość detonacji zbliżeniowej, czasowej bądź zdalnej.
Pozostało: 0
Miny łzawiące - wydzielają drażniący narządy wzrokowe gaz, posiadają możliwość detonacji zbliżeniowej, czasowej bądź zdalnej.
Pozostało: 5
Miny elektromagnetyczne - wydzielają silny ładunek elektromagnetyczny, posiadają możliwość detonacji zbliżeniowej, czasowej bądź zdalnej.
Pozostało: 17
Wzór informacji o zużyciu sprzętu:Ładunek thorium - niezdatny do użytku w otwartej walce. Ładunek wielkiej mocy o skoncentrowanej energii i wąskim promieniu zniszczeń, używany głównie do gruzowania budowli.
Pozostało: 1
Kod: Zaznacz cały
[b]Adept -[/b] pobrał [u]1x SPRZĘT[/u].
[b]Powód:[/b] [i]POWÓD[/i].