Re: Pytania
: 25 mar 2020, 18:27
Opisy są sposobem twojej komunikacji się z GMem i innymi graczami. To przez nie będziesz ukazywać większość działań swojej postaci jak i jej osobowość w sposób niewerbalny. Z tego względu jest konieczne, aby te opisy były treściwe i dobrze przemyślane. Nie musisz posługiwać się wyszukaną prozą, a tu i ówdzie pojawiający się błąd ortograficzny/językowy przejdzie bez echa, ale opisy muszą być czytelne i jasno pokazywać co masz na myśli. Źle napisany opis będzie trudny dla GMa do prawidłowego odczytania, co może utrudnić jemu i tobie rozgrywkę, jeżeli opiszesz coś inaczej, niż sobie założyłeś. Nie jest to jednak gigantyczny pułap, w gruncie rzeczy chodzi o sprawne budowanie zdań i formułowanie myśli, to wszystko.1. Jak bardzo liczą się opisy, to jak się pisze, itp.?
Umiejętność gry to jest coś, co będziesz rozwijać całe swoje szkolenie, stąd jakiekolwiek braki psychomanualne nie są wielkim problemem. Jest kilkoro doświadczonych graczy - w tym ja - które rozgrywki kompletnie nie ogarniają i muszą poświęcić jej więcej czasu. Jest ona definitywnie istotna, ponieważ jako Jedi musimy umieć posługiwać się mieczem świetlnym i nierzadko trafiają się sytuacje w których konieczna jest walka, ale nie stanowią one większości rozgrywki, nawet nie połowy.Na ile ważne na przyszłość są umiejętności gry w moda? Podoba mi się Jedi Academy ze względu na świetne ilości pięknych modów na mapy i skórki, bitka niezbyt mnie ciekawi.
Od samego początku bycia adeptem możesz być pomocnikiem na misjach i eventach, tutaj nie masz żadnych ograniczeń. Jeżeli chodzi o granie jakąś alternatywną postacią w samej bazie, tj. na co dzień (czyli poza eventami i misjami), to zależy to w gruncie rzeczy od toku fabuły, w trakcie której możesz czasem trafić na postać, która zamieszka z Jedi, nie będąc nim. Najprostszy sposób to jednak stworzyć postać wchodzącą w skład oddziału Nexu, czyli blisko związanych z naszą grupą komandosów Sojuszu Galaktycznego. Kilkoro z nas ma swoich własnych komandosów którymi grywa od czasu do czasu.3. Ile można grać postaci pobocznych? Powiedzmy, że moja pierwsza postać wyleci z misją i nie będę mógł jej grać, czy można wtedy grać bohaterów drugoplanowych, jeśli tak to jakich, itp.?
Ogólnie rzecz biorąc fundusze, sprzęt i broń są u nas własnością wspólną, ale niemniej jednak każdy Jedi ma jakieś tam swoje własne rzeczy. To już zależy od konkretnej postaci, nie ma tu odgórnej polityki.4. Jak wygląda sprawa z ekwipunkiem, zbieraniem przez postać różnych przedmiotów, broni?