Strona 1 z 1

Niski FPS przy trupach

Post: 19 maja 2017, 22:42
autor: Elia
Od pewnego czasu mam problem z trupami postaci - głównie z trupem Tanny, ale dotyczy to też na przykład modelu Fhera Almana. Od zgonu do momentu zniknięcia trupa FPS w grze spada z normalnych 60 (tak mam ustawiony ogranicznik) do około 10 - 17. Zauważyliście coś takiego u siebie? To dla mnie dość uciążliwe, zwłaszcza przy większych potyczkach, kiedy corpse removal time jest ustawiony na wartości, przy których zwłoki nie znikają. Gra staje się niemożliwa z dwiema leżącymi na mapie Tannami... w innych sytuacjach taki spadek jest po prostu nieprzyjemny.

Re: Niski FPS przy trupach

Post: 19 maja 2017, 23:03
autor: K.I.R.A.
Czytałem przypadkowo kiedyś o czymś takim w języku angielskim.
Kilka powodów to:
- błędnie ustawione shadery
- niezoptymalizowany model
- źle zrigowany model
- zbyt wiele plików tekstur na model

Re: Niski FPS przy trupach

Post: 20 maja 2017, 0:12
autor: Siad Avidhal
Potwierdzam. Miałem podobnie na starym (o dziwo lepszym) komputerze jeśli chodzi o Namona, Angara, Tannę. Ktoś jeszcze wpisywał się do tego szeregu ale na tę chwilę nie mogę sobie przypomnieć.

Re: Niski FPS przy trupach

Post: 20 maja 2017, 0:25
autor: Alora Valo
Idąc za Bartową uwagą - polecam sprawdzenie/dodanie do blendera/ .skinów cap_offów modeli takich jak:

Ukryte:


Patrząc na sam model Tanny widzę, że takowych nie posiada, więc idąc tym tropem gra może mieć problemy z odczytywaniem utraty poszczególnych kończyn przez model. Taki byłby mój strzał, jeśli chodzi o moją aktualną wiedzę o modelach z JK3.

Re: Niski FPS przy trupach

Post: 22 maja 2017, 23:18
autor: Tanna Saarai
Poprawiłem swój model wg hierarchii przedstawionej przez Barta:
Ukryte:


Model został przez niego przetestowany i wszystko zdaje się działać już poprawnie. W przypadku ewentualnych błędów proszę raportować :-)
Również w przypadku odkrycia podobnego błędu przy innych modelach zgłaszajcie ten problem; zwalczymy to! ^^