Oddział Nexu
: 13 lip 2015, 1:45
44 OSK "Nexu"
44 Oddział Specjalny Komandosów o pseudonimie "Nexu". Sama nazwa pochodzi od cholgannańskiego drapieżnika, który zasłynął w galaktyce przez wgląd na swoją zabójczość. Istoty padające ofiarą bestii - pomimo jej sporych gabarytów - często nie są w stanie do ostatnich chwil dostrzec, co było przyczynkiem do ich szybkiego zgonu. Został uformowany w 25 roku po bitwie o Yavin przez Sierżanta Vreyxa, aktualnie Porucznika - byłego łowcę nagród, który pracował na zlecenia Armii Nowej Republiki i - bardzo często - jej agentury. Z uwagi na samego dowódcę, jak i pomysłowość stworzenia siły przeciwstawnej, synonimicznej względem imperialnym domom Łowców Nagród - grupa pomimo standardowych, wojskowych operacji specjalnych, bardzo często para się zleceniami typowymi dla wcześniej wspomnianego fachu.
Przez wgląd na konieczną wielozadaniowość i częste operacje wysokiego ryzyka - członkowie oddziału są selekcjonowani przez samego sierżanta na podstawie ich specjalizacji i umiejętności. Chociaż sam oddział jest organem militarnym Nowej Republiki - w jej skład wchodzić mogą osoby niezrzeszone stricte z żadnym stopniem wojskowym. Warunkiem są wcześniej wspomniane umiejętności.
Jedyną osobą niezrzeszoną przez samego Łowcę Nagród jest Jessa Torwyn - pilot drużynowej fregaty koreliańskiej YZ-775. Pomimo ustaleń, Nowa Republika chciała mieć swoistą kontrolę nad autonomiczną formą oddziału; stąd też wymogiem było posiadanie jednej, dodatkowej, narzuconej osoby odpowiadającej bezpośrednio przed dowództwem Nowej Republiki. Sam oddział Nexu na bieżąco współpracuje z odłamem Zakonu Jedi z powodu dość starych, dobrych relacji Sierżanta Vreyxa z jego członkami.
Karty
Lista postaci alternatywnych w Oddziale Nexu. Osoby mające ochotę od czasu do czasu pograć coś innego - lecz wciąż stałego - zachęcam, aby pisały bezpośrednio do mnie na steamie lub za pośrednictwem prywatnej wiadomości. Kwestia tego typu, że sam oddział przez swoją specyfikę nie zawsze jest obecny w pobliżu "miejsca akcji"... Stąd osoby posiadające postać i chcące w danym moment pograć - niech piszą z pytaniem do mnie lub dowolnego Rycerza Jedi urzędującego na serwerze.
Kod: Zaznacz cały
[quote][quote][b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Rasa:[/b]
[b]Data urodzenia:[/b]
[b]Planeta pochodzenia:[/b][/quote]
[quote][b]Stopień wojskowy:[/b]
[b]Specjalizacja:[/b][/quote]
[quote][b]Informacje ogólne:[/b][/quote]
[quote][b]Umiejętności:[/b][/quote]
[quote][b]Krótka historia dołączenia:[/b][/quote]
[/quote]
- Stopień wojskowy nie jest wymogiem, o czym pisałem w fabularnej notatce nt. oddziału. Jeśli postać nie jest wojskowym - wystarczy wpisać "brak".
- Specjalizacja jest wyznacznikiem funkcji w oddziale. Dodam tylko, że w grupie nie może być np. dwóch snajperów przez wgląd na wielofunkcyjność.
- Informacje ogólne winny zawierać jakieś drobne opisy charakteru, zachowań. Po co? Członkowie oddziału ze sobą współpracują. Pozyskiwanie ich odbywa się drogą umowną - nie zaś na zasadzie werbunku podczas samej gry. Stąd naturalnym jest, że jakieś ogólniki każdy powinien znać, aby podczas sesji na serwerze nie było jakichś niesprecyzowanych zaskoczeń podczas gry między dwoma komandosami; za sprawą np. jakiejś naturalnej i widocznej dla postaci pierdoły. To nie musi być wiele, aby nie psuć zabawy.
- Umiejętności powinny zawierać opis tychże, jak sama nazwa wskazuje. Sugerowałbym - rzecz jasna - posługiwać się umiejętnościami zgodnymi z wybraną specjalizacją. Ta rubryka służy zademonstrowaniu możliwości samego "komandosa".
- Krótka historia dołączenia mówi o tym, jak dana postać została zwerbowana do oddziału - znów, wiedza dość powszechna i podstawowa dla reszty członków Nexu. W tym - głównie - samego dowódcy.
Imię: Jessa
Nazwisko: Torwyn
Rasa: Człowiek
Data urodzenia: 2 BBY
Planeta pochodzenia: KeldooineStopień wojskowy: Kapral
Specjalizacja: PilotInformacje ogólne: Powszechnie wiadomo, że posługuje się bocce. Zwykle zataja miejsce swych narodzin - jednak wciąż widoczne jest w aktach. Często nieśmiała - choć zależnie od sytuacji i nastroju. Marudzenie i wypominanie jest wręcz codziennością.Umiejętności: Jessa nie jest osobą, która nadaje się do brania udziału w operacjach inaczej, niż za sterami maszyny. W tej kwestii jej umiejętności są bezprecedensowo wysoce zaawansowane. Obsługa broni palnej ogranicza się do użytkowania najzwyklejszego pistoletu blasterowego "dla bezpieczeństwa"... Mimo to widać w jej ruchach wojskowe wyszkolenie, o czym poświadczyło - chociażby - barwne znokautowanie kolanem Adepta Raooba.Krótka historia dołączenia: Została z góry przydzielona do oddziału Nexu przez Dowództwo Nowej Republiki - tuż po uformowaniu się grupy i wyekwipowaniu go we fregatę koreliańską.