Foran - Odrzucone

Punkt składania aplikacji - stale otwarty.
Regulamin forum
Przy składaniu podania należy wykorzystać wzór pojawiający się przy zakładaniu nowego tematu w tym dziale. Można go pobrać jednak także ręcznie, z tego tematu.

Bezwzględnie proponujemy także zapoznanie się z tym tematem z największą dokładnością, wliczając w to lekturę Regulaminu.

Foran - Odrzucone

Postautor: Kazdan dodano: 25 lis 2018, 19:45

1. Informacje bazowe
a. Imię: Andrzej
b. Wiek: 21
c. Zamieszkanie: Toruń/Poznań (dom/studia)
d. Zainteresowania/Hobby: Motoryzacja, nowoczesna technika, książki na ten temat, projektowanie 3D
e. Kilka zdań o sobie i swoim charakterze: Nie wiem, co obecnie o sobie sądzić. Jestem w trakcie przemodelowania swojego życia i podejścia do niego od bardzo dawna. Staram się godzić asertywność z otwartością na innych i być ambitnym. Obecnie studiuję mechatronikę na politechnice.
f. Kontakt:
- email andyrhpst@gmail.com
- steam Brak, używam Discorda

2. Scena RP/RP w JK3
a. Formy rozgrywki: Minecraft, SAMP, TOR
b. Organizacje/Grupy: Grałem po wszystkich stronach barykady.
c. Staż: Od 2010 z kilkuletnimi przerwami, około 4 lata
d. Powód zakończenia gry: Zmieniałem serwery pod wpływem znudzenia i nigdy nie traktowałem tej gry poważnie. RP na większości z nich nie jest projektem fabularnym, tylko miastem Sim bez treści i bez celu.

3. Postać
a. Imię i nazwisko: Foran
b. Wiek: 25
c. Pochodzenie: Corellia
d. Rasa: Człowiek
e. Wygląd: Wysoki, zwinny i nie za silny mężczyzna z optymistycznym uśmiechem na twarzy. Nosi długie, niezadbane włosy ciemnego koloru.
f. Historia:

Nazywam się Foran i od kilku lat podróżuję z grupą najemników kosmicznym frachtowcem, szukając zarobku i przygody. Kilka tygodni temu postanowiłem zaczepić się zlecenia wsparcia transportu, lecącemu ocenić stan jednej z niedostępnych planet na terenach dawnej Konfederacji po wojnie. Opowiem wam, jak to się zaczęło...