Catalina Cervelli - Odrzucone

Punkt składania aplikacji - stale otwarty.
Regulamin forum
Przy składaniu podania należy wykorzystać wzór pojawiający się przy zakładaniu nowego tematu w tym dziale. Można go pobrać jednak także ręcznie, z tego tematu.

Bezwzględnie proponujemy także zapoznanie się z tym tematem z największą dokładnością, wliczając w to lekturę Regulaminu.

Catalina Cervelli - Odrzucone

Postautor: Samson dodano: 20 sie 2017, 20:35

1. Informacje bazowe
a. Imię: Mateusz
b. Wiek: 21
c. Zamieszkanie: Siedlce k. Warszawy
d. Zainteresowania/Hobby: Najbardziej w moim życiu interesuje mnie polityka, jak to się dzieje że świat stoi pod butem małej grupy, jak to się dzieje że wszyscy dzielimy się na obozy i zawsze szukamy przywódców, czemu sztuczne produkty jak prawo i zasady są przestrzegane, polityka, socjologia, czemu społeczeństwo jest takie jakie jest.
e. Kilka zdań o sobie i swoim charakterze: Nie umiem za wiele o sobie pisać. Jestem roztrzepanym studentem z UW, myślę trzy razy szybciej, niż umiem to opanować, zawsze coś siedzi mi w głowie, staram się zgłębiać wiedzę i nie marnować ani dnia.
f. Kontakt:
- email: samsondehor@gmail.com
- steam samsons447

2. Scena RP/RP w JK3
a. Formy rozgrywki: Odgrywanie postaci niezwiązanych z żadnymi gangami i organizacjami, samodzielnie walczące swoją drogę przez życie.
b. Organizacje/Grupy: Nigdy
c. Staż: 3 lata z wielkimi przerwami
d. Powód zakończenia gry: Postacie umierały, umierały serwery, umierał zapał, długo by wymieniać.

3. Postać
a. Imię i nazwisko: Catalina Cervelli
b. Wiek: 25
c. Pochodzenie: Choix
d. Rasa: Człowiek
e. Wygląd: Wysoka, wychudzona kobieta o powabnych kształtach i niegdyś pięknej twarzy zniszczonej przez szpetne blizny.
f. Historia: