Potrzebująca skina osoba może pozostawić w nim posta z opisem tego, czego by potrzebowała - a zainteresowany pomocą także o tym informuje.
Prośby osób nieznających możliwości Jedi Academy powinny być tym prostsze i ogólniejsze, im mniej ktoś jest obyty. W wypadku, gdy nieszczególnie znamy się na tym, co jest możliwe do zrobienia, zapewnia to potencjalnemu twórcy swobodę działania. Na tak starej platformie istnieją liczne techniczne ograniczenia samych modeli - im bardziej życzenia są szczegółowe, tym większa jest szansa, że będą albo niewykonalne, albo zbyt czasochłonne, by ktoś mógł podjąć się wykonania.
Zestawienie zdolności:
Uczeń Jedi Tanna Saarai
- Skiny - wyciąganie modeli z gotowych dużych paczek. Sklejanie elementów kilku gotowych skinów na identycznych modelach. Tworzenie, rozległa edycja tekstur twarzy, włosów, szat, rekolor tekstur.
- Modele - łączenie elementów modeli w jeden, dodawanie ubrań z innych modeli do wybranych głów, etc. Zmiana wymiarów części w gotowym modelu. Edycja kształtu modelu (głowy, włosów etc.) Usuwanie nadmiarowych części w przeładowanym pliku.
Uczeń Jedi Alora Valo
- Modele - tworzenie części modelu od podstaw, konwersja wyeksportowanych z innych gier/programów części modelu na działające JKA, edycja modelu, łączenie elementów z różnych modeli w jeden - ubrania, głowy, dodatki etc.
- Miecze - tworzenie od podstaw nowych modeli mieczy świetlnych.
Padawan Arelle Deron
- Skiny - rozległa edycja gotowych tekstur i rekolor.
- Modele - łączenie ze sobą części różnych modeli w jedno. Podstawowa edycja kształtów gotowych części.
Padawan Khad Llyn'han
- Skiny - rozległa edycja gotowych tekstur, rekolor, tworzenie i edycja plików .skin, wyciąganie i przenoszenie skinów z gotowych paczek
- Modele - łączenie różnych części modeli w jeden, zmiana wymiarów i kształtów różnych elementów
- Miecze - edycja tekstur, rekolor, łączenie części mieczy w jeden
Mistrz Jedi Elia Vile
- Skiny - tworzenie, rozległa edycja tekstur twarzy, włosów, szat.
Rycerz Jedi Siad Avidhal
- Skiny - recolor oraz remodeling tekstur twarzy, szat i wzorów "cywilnych". Kompilacja skinów - w tym wyciąganie z różnych paczek. Shadering.
- Modele - łączenie ze sobą części różnych modeli w jedno. Podstawowa edycja kształtów gotowych części.
- Miecze - zmiana tekstur, kolorów oraz prosty re-texturing.
Chętnych do dołączenia do listy zapisanych prosimy o PW do Radnych z podobnie ułożoną listą umiejętności.